Email:











Ora : 12:41    Data : 24-10-2017 Domeniu: Banci
InACT, soluția de monitorizare & prevenire a fraudei în întreprinderi de la Asseco SEE, acum și la GarantiBank NV

Asseco SEE (ASEE), parte a grupului Asseco, al 6-lea cel mare furnizor de software din Europa anunță implementarea soluției InACT Enterprise Fraud Management (sistemul de management al fraudei în întreprinderi) în cadrul GarantiBank NV, membră a grupului BBVA. Soluția InACT, aleasă din anul 2009 de bănci și instituții financiare internaționale de top pentru a opri activitățile frauduloase interne și externe, a fost customizată prin dezvoltarea pentru GarantiBank NV a unui modul suplimentar personalizat de gestionare a fișierelor în vederea gestionării tranzacțiilor SWIFT și SEPA.

InACT File Management Module (modulul de management al fișierelor) verifică și rezolvă în mod regulat fișierele mesaj SWIFT și SEPA și le filtrează prin scenarii de fraudă InACT.

De asemenea, InACT produce alerte pentru manageri pentru a preveni activitățile frauduloase prin identificarea fișierelor aferente. Cu această infrastructură dezvoltată de ASEE, GarantiBank NV intenționează să își sporească activitățile de monitorizare a fraudei printr-o platformă digitalăîn detrimentul controalelor manuale.

Această schimbare este în concordanță cu programul de transformare agilă și digitală ce se derulează în prezent în cadrul băncii.

Modulul InACT Enterprise Fraud Management (management al fraudei în întreprinderi) ajută băncile să întreprindă acțiuni automate sau manuale pentru a preveni activitățile frauduloase în timp real și în timp cvasi-real prin integrarea cu toate aplicațiile, precum core banking, comutator de autorizare, internet banking, phone banking, mobile banking, CRM, SMS și e-mail.

În plus, InACT ajută băncile să monitorizeze împotriva fraudei toate tranzacțiile financiare și nefinanciare ale emitenților și achizitorilor și să prevină atacurile frauduloase prin acoperirea pe canale multiple de internet banking, mobile banking, sucursale, ATM, POS și vPOS.

În plus, InACT a fost conceput pentru a deservi instituții și unități de afaceri multiple printr-o singură instalare. Autorizările definite dintr-un singur punct se decid la nivel instituțional și organizațional. Funcția „Maker-Checker” le permite utilizatorilor persoane juridice autorizate să aprobe modificări și definiții realizate de un alt utilizator din echipă, cum ar fi modificări în definițiile scenariului. 

Autor: Cristian Pavel

Inapoi

Tel: 021/317.08.66

Info financiar:
Credite imobiliare
Credite nevoi personale
Credite auto
Depozite
Conso.ro


Cuvantul:





 


Copyright 2005, FinMedia SRL. Toate drepturile rezervate.