Email:











Ora : 11:56    Data : 12-07-2018 Domeniu: Banci
Clienții serviciului Mobile Banking al CEC Bank se pot autentifica prin amprentă digitală

CEC Bank continuă procesul de digitalizare şi pune la dispoziţia clienţilor mecanisme de autentificare pe bază de recunoaştere a elementelor biometrice. Astfel, începând cu data de 11.07.2018, clienţii băncii se pot autentifica în aplicaţia de Mobile Banking pe baza amprentei digitale stocată în smartphone-urile utilizate.

Aplicaţia de Mobile Banking permite efectuarea de plăţi intra şi interbancare în lei şi valută, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor şi obţinerea de informaţii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu.

O altă funcţionalitate modernă a aplicaţiei o reprezintă plata facturilor de utilităţi prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibilă pentru partenerii cu care bancă a încheiat convenţii de colectare.

Platforma permite şi localizarea prin coordonate GPS a tuturor unităţilor teritoriale şi a ATM-urilor băncii, aceasta fiind integrată cu hărţile disponibile pe terminalele mobile. Prin aceste facilităţi, orice persoană interesată este ghidată, prin sistemele de navigaţie, până la cea mai apropiată unitate sau bancomat al băncii, cu indicarea exactă a traseului de parcurs. De asemenea, aplicaţia permite achitarea tuturor tipurilor de taxe şi impozite.

Transferurile interbancare realizate prin intermediul CEC Bank Mobile Banking beneficiază de comisioane reduse cu 50% faţă de tariful standard practicat în unităţile băncii, iar transferurile intrabancare sunt complet gratuite.

"Prin implementarea acestei noi facilităţi în aplicaţia de Mobile Banking, clienţii CEC Bank se pot autentifica în mod facil şi în condiţii de deplină securitate. Astfel, în acord cu strategia asumată, CEC Bank continua cursa pe linia digitalizării şi îmbunatăţirii experienţei clientului. Şi nu ne oprim aici!", a declarat Radu Grațian Ghetea, Preşedinte - Director General CEC Bank.

Aplicaţia este disponibilă atât pentru dispozitivele Apple (iOS), cât şi pentru cele care rulează Android. Mai multe detalii despre serviciul de Mobile Banking de la CEC Bank pot fi obţinute în orice unitate teritorială, apelând gratuit numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro, secţiunea Operaţiuni la distanţă. 

Autor: Cristian Pavel

Inapoi

Tel: 021/317.08.66

Info financiar:
Credite imobiliare
Credite nevoi personale
Credite auto
Depozite
Conso.ro


Cuvantul:





 


Copyright 2005, FinMedia SRL. Toate drepturile rezervate.