Email:











Ora : 12:09    Data : 17-09-2018 Domeniu: IT
eMAG a livrat rapid în două luni 30.000 de produse direct la malul Mării Negre

În perioada iulie-august, eMAG anunță că a pus la dispoziția utilizatorilor un serviciu special de livrare rapidă pe litoral: comenzile plasate până la ora 12:00 au fost livrate în aceeași zi, iar cele plasate până la ora 24:00 au ajuns la destinatar în ziua următoare, într-un interval orar ales de client.

În cele două luni, serviciile de livrare rapidă au generat o creștere de 40% a numărului de comenzi plasate, comparativ cu vara lui 2017. Peste 30.000 de produse au fost livrate la malul mării, chiar și în hoteluri, la restaurante sau direct pe plajă.

Atât turiștii, cât și localnicii au profitat de serviciul de livrare rapidă pe litoral: Mangalia a dominat topul stațiunilor cu cele mai multe comenzi, urmată de Costinești, Eforie Nord și 2 Mai.

Printre cele mai comandate produse au fost cele pentru copii (scutece, suzete, jucării, alimente), accesorii pentru plajă (șezlonguri, umbrele, mese și scaune pentru camping, paturi pliante, protecții pentru saltea), dar și produse din gama electro-IT: laptopuri, telefoane și accesorii, electrocasnice mici și aparate pentru îngrijire personală.

„Clienții își doresc simplitate și viteză. În contextul creșterii până la 70% a vizitelor de pe dispozitive mobile, răspundem nevoii de rapiditate cu servicii de livrare predictibile și optimizate în mod constant. Continuăm să inovăm în zona serviciilor prin opțiunile de livrare tot mai rapide în toată țara și prin livrarea în aceeași zi sau planificată într-o altă zi a săptămânii, care îi oferă clientului controlul asupra livrării” a declarat Radu Ilinof, Business Development Director eMAG.

Top localități în care au fost livrate cele mai multe comenzi pe litoral, exceptând Constanța a fost alcăuit din localități precum Mangalia, Costinești, Eforie Nord, 2 Mai, Tuzla, Eforie Sud, Mamaia, Vama Veche și Neptun.

eMAG a investit în diversificarea opțiunilor de livrare și a lansat, începând din această vară, opțiuni speciale de livrare. Astfel, pentru livrarea comenzilor în București și județul Ilfov, utilizatorii pot selecta serviciul premium de livrare planificată și pot alege ziua și intervalul orar în care doresc să fie livrată comanda.

Aceștia au la dispoziție 6 intervale orare, inclusiv în aceeași zi. În plus, livrarea standard în București și județul Ilfov se face a doua zi, indiferent de ora la care este plasată comanda. Opțiunile speciale de livrare vor fi lansate în curând și în alte orașe din țară.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank. 

Autor: Cristian Pavel

Inapoi

Tel: 021/317.08.66

Info financiar:
Credite imobiliare
Credite nevoi personale
Credite auto
Depozite
Conso.ro


Cuvantul:





 


Copyright 2005, FinMedia SRL. Toate drepturile rezervate.